Zuid-Afrikaanse droom! - Reisverslagen van Mandy Vergroesen - WaarBenJij.nu Zuid-Afrikaanse droom! - Reisverslagen van Mandy Vergroesen - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrikaanse droom!

Op 15 september vertrek ik voor 3 maanden naar Port-Elizabeth, Zuid Afrika. Ik ga hier drie maanden als vrijwilliger werken in een tehuis voor weeskinderen, mishandelde kinderen, verwaarloosde kinderen en misbruikte kinderen.
Ik ben in juli 2013 afgestudeerd, en ben toen, omdat ik niets binnen het werkveld kon vinden, gaan werken in een callcenter. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik een jaar lang heb kunnen sparen om uiteindelijk een droom te kunnen gaan verwezenlijken. Het werk in een callcenter is alles behalve aan te bevelen voor iemand die graag 'met z'n handen werkt' en vooral graag fysiek contact heeft met mensen i.p.v. door een telefoonlijn.
Ik kijk daarom ook ontzettend uit naar dit avontuur en ga jullie via dit blog op de hoogte houden van alles wat ik ga mee maken.

Recente Reisverslagen:

07 December 2014

Het zit er bijna op...

12 November 2014

Nog maar vier weken te gaan....

24 Oktober 2014

Time flies....

12 Oktober 2014

Roadtrip: op hoop van zegen.

03 Oktober 2014

Vakantie!
Mandy

Where dreams come true and adventures begin.

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4952

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 11 December 2014

Zuid-Afrikaanse droom!

Landen bezocht: